OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

MARIO ISOLA – MANAŽER PIRELLI PRO ZÁVODY:

Na Monze, chrámu rychlosti, auta dosahují rychlosti více než 340 km/h.

Podívejme se na ty největší výzvy z pohledu pneumatik:

  1. 1.     První zatáčka charakterizovaná velmi intenzivním brzděním
  2. 2.     Zatáčky Ascari se změnami směru jízdy, které si žádají vysokou úroveň přesnosti řízení
  3. 3.     Parabolica: široká zatáčka se stoupajícím poloměrem točení a velkým příčným zatížením pneumatik

První zatáčka:

Z rychlosti 340 km/h na 80 km/h na pouhých 150 metrech.

Přední pneumatiky zprostředkovávají zpomalení auta a dosahují teplot 130 °C. Pilot žádá maximální úroveň přilnavosti pro účely brzdění a zatáčení, ke kterému dochází při malé rychlosti s malou úrovní aerodynamického přítlaku, takže to jsou pneumatiky, které odvádí veškerou práci ve vztahu k přilnavosti.

Variante Ascari

Série levé, pravé, levé zatáčky, které se jedou na čtvrtý rychlostní stupeň při 220 km/h. Klíčová je přesnost jízdy pneumatik pro rychlé změny směru jízdy. Tuhé nastavení auta umožňuje držet ideální jízdní stopu.

Parabolica

Rychlá zatáčka s proměnlivým poloměrem točení. Pneumatiky musí vstřebat velké příčné síly.

Kombinace aerodynamického přítlaku a příčných sil způsobující přetížení až 3,7 G klade na strukturu pneumatik po dlouhou dobu vysoké nároky.

 

MARIO ISOLA:

Intenzivní brzdění, agresivní jízda přes obrubníky, intenzivní zrychlení. Pirelli zvolilo střední a tvrdou specifikaci pneumatik, které se nejlépe vypořádají se specifickými nároky tohoto okruhu.

Přidat komentář

dvě na druhou rovná se?

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.