OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Formule 1 se přestěhovala do Abu Dhabi. Na okruhu Yas Marina se chystá velká bitva strojů, pilotů a také strategií. Pneumatiky budou opět klíčové. Pirelli vám proto jako obvykle připravilo 3D video se všemi nástrahami této trati a s precizním vysvětlením práce pneumatik. Okruh je charakteristický zvláštním asfaltem, dlouhými rovinkami a sekvence zatáček vyžadujícími perfektní trakci.

Pirelli pro tento okruh vybralo střední a měkkou specifikace pneumatik. Ty garantují výkonnost, přilnavost i bezpečnost a také schopnost vyrovnat se s unikátními nároky tohoto okruhu.

Druhá rovinka

Přední část auta je podrobena velkému vertikálnímu zatížení. Vysoké rychlosti dosahující až 310 km/h. Ty produkují aerodynamický přítlak odpovídající zatížení 1200 kg. Využití systému DRS zvyšuje vertikální zatížení pneumatiky, jejichž teplota se může vyšplhat až na 120 °C.

Zatáčka č. 11

Velmi silné zpomalení dosahující přetížení 5G. Hladký asfalt, tento povrch snadno pokryje vrstva gumy z pneumatik, brzdí se v přímém směru. Ideální podmínky pro využití enormního brzdného potenciálu moderního vozu formule 1. Na 130 metrech se zde zpomalí ze 310 km/h na 85 km/h.

Zatáčky 17 až 19

Série zrychlení a změn směru jízdy. Technická sekce, která se projíždí malou rychlostí. Zrychluje se ze druhého nebo třetího stupně. Snížené aerodynamické zatížení znamená, že zadní pneumatiky jsou zodpovědné za potřebný přítlak nutná pro trakci na výjezdu ze zatáček. Kluzký asfalt, brzdné zóny, různé teploty.

 

Přidat komentář

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.