OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Stejně jako v loňském roce, kdy Sebastian Vettel v GP Indie zvítězil z pole position, i letos v tréniku zajel nejrychlejší čas. Nový okruh Buddh v Indii bude teprve podruhé hostit GP F1. Jezdci a fanoušci tuto trať logicky tak dobře neznají. Převýšení, kluzký asfalt a velmi náročná série zatáček – kvůli tomu si tento okruh žádá perfektní jízdní vlastnosti. Pirelli okruh přibližuje ve svém 3D videu a samozřejmě v něm dává důraz na opotřebení pneumatik v jednotlivých pasážích tratě.

GP Indie 2012

MARIO ISOLA: ZÁVODNÍ MANAŽER PIRELLI

Je zde kluzký asfalt, technické zatáčky, ale i zatáčky s velkým poloměrem zakřivení. Pirelli přiveze pneumatiky tvrdé a měkké směsi, které pro tento náročný okruh nabízí nejlepší kombinaci výkonu a přilnavosti.

Zatáčka č. 4: Intenzivní brzdění v přímém směru - Auta zde brzdí z rychlosti 320 km/h na 90 km/h na pouhých 140 metrech. Pneumatiky jsou podrobeny přetížení odpovídající 3,6 G, ale i tak garantují stabilitu a přesnou jízdu při průjezdu brzdnou zónou.

Šikana, zatáčky 6 až 8: Dvojí změna jízdního směru, závodník přitom využívá obrubníky - Jezdci využívají celé šíře trati a přejíždí přes obrubníky, což zatěžuje strukturu pneumatiky. Přední pneumatiky zajišťují přilnavost a přesnou jízdu, aby se vyrovnaly s náhlou změnou směru zleva doprava při rychlosti vyšší než 200 km/h.

Zatáčky 10 a 11:  Jde téměř o jednu zatáčku s jedinou trajektorií - Jsou zde dvě zatáčky, které pneumatiky podrobují enormním příčným silám po dobu více než 7 sekund. Nejvíce zatíženou pneumatikou je přední levá, které musí na výjezdu ze zatáčky zvládnout přetížení až 4 G. Za účelem držení jízdní stopy je zde potřeba maximální přilnavost.

 

Přidat komentář

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.