OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Ústecká 21 v fotografiích M. Žáčkové

25. – 26. 8. v Ústí nad Orlicí opět rozburáceli závodní motory. Na programu zde byl jubilejní 60. a 61. ročník Ústecké 21, memoriálu Miroslava Urbana. Na start sobotního závodu se postavilo 129 jezdců a v neděli 124 jezdců z České republiky, Slovenska, Rakouska, Itálie a Černé Hory. Sobotní závod se jel jako Mistrovství České republiky historických i soudobých automobilů, Zóna střední Evropy historických i soudobých automobilů, Mistrovství Slovenské republiky historických i soudobých automobilů a Česká Trofej. V neděli se k tomu přidalo Mistrovství Evropy historických automobilů. Jezdci tohoto závodu měli sobotní den vyhrazen pro tréninky. Sobota patřila především Miloši Benešovi, který s vozem Osella FA 30 pokořil traťový rekord, který držel Ander Vilariňo ze Španělska z roku 2005 (1:47:39) o více než 2 vteřiny časem 1:45.03! Skvělou formu potvrdil i v neděli kdy svůj nový traťový rekord překonal hned dvakrát. Čas 1:44:50 je tak novým traťovým rekordem!

Více fotografií si prohlédněte v galerii:

foto: Miluše Žáčková

Nedělního Mistrovství Evropy FIA se účastnilo 24 jezdců. Nejlépe se s tratí dlouhou 3660 metrů popral Uberto Bonnuci (ITA) s vozem Osella PA 9/90, druhý skončil Piero Lottini (ITA) se stejným typem vozu a třetí Miroslav Čiliak (SVK) se speciálem Metalex MTX 1-06.

Dovolím si tvrdit, že se všem přítomným tajil dech v okamžiku, kdy se při vzpomínkové jízdě na svého otce vydal na závodní trať Otakar Krámský ml., s typicky svítivým speciálem vozem Osella PA20/S. Otakar Krámský měl tuto trať velmi rád a bylo tak velmi dojemné sledovat jeho závodní speciál na závodní trati po třech letech od jeho tragické nehody.  

Kompletní výsledky zde: https://timing.sk/content/mcr-zav-2018-ustecka-21-260818


inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.