OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

TŘI RŮZNÉ STRATEGIE A VÝBĚR PNEUMATIK U PRVNÍCH TŘÍ JEZDCŮ V CÍLI

RICCIARDO POUŽIL STRATEGII SE TŘEMI PIT STOPY K VÍTĚZSTVÍ V POSLEDNÍM ZÁVODĚ PŘED LETNÍ PŘESTÁVKOU

Pilot Red Bullu získal své druhé vítězství v kariéře ve Velké ceně Maďarska, posledním závodě před pravidelnou letní přestávkou, a udržel tak třetí místo v průběžném hodnocení šampionátu. Ricciardo zvolil strategii se třemi zastávkami v boxech, když po startu na přechodných pneumatikách (Cintauro Green) odjel zbytek závodu na měkkých sadách (P Zero Yellow). Fernando Alonso s Ferrari ubránil svou druhou pozici před dotírajícím Lewisem Hamiltonem s Mercedesem, který se probil celým polem až na třetí místo, když do závodu startoval z boxů. Oba zvolili strategii dvou zastávek v boxech a startovali na přechodných pneumatikách. Hamilton dále odjel jeden stint na měkké sadě a poslední na středně tvrdých pneumatikách. Alonso pro oba závěrečné stinty zvolil měkké pneumatiky, podruhé přezouval ve 38. kole a druhá sada měkkých pneumatik na jeho autě vydržela celých 32 kol.

Vettel

Důležitým okamžikem byla dešťová přeháňka těsně před okamžikem, kdy měly vozy vyjet na startovní rošt. Ta vyvolala hektické přemýšlení týmových stratégů, zda pro start závodu zvolit mokré pneumatiky Cintauro Blue nebo přechodné pneumatiky. Po několika seznamovacích kolech se všichni jezdci rozhodli do závodu startovat na přechodných pneumatikách.

Výjezd safety caru v osmém kole zamíchal zvolenými strategiemi, když všichni jezdci, s výjimkou Kevina Magnussena s McLarenem, který v boxech stavěl v 15. kole, pro rychle osychající trať přezuli na měkkou sadu pneumatik. Magnussenův týmový kolega Jenson Button jako jediný přezul na další sadu přechodných pneumatik, což se nakonec ukázalo jako špatná volba a skončil desátý, když v jednu chvíli krátce závod vedl.

Hulkenberg

Protože v určité části závodu přišly ke slovu pneumatiky na mokrou trať, nebylo třeba dodržet pravidlo o použití obou směsí slicků. To se následně postaralo o velice zajímavé závodění a jezdci si měnili pozice v každém kole. A to nejen na čele závodu, ale v celém závodním poli, a byly rozehrány různorodé strategie. V jednu chvíli byl na trati stejný počet vozů na středně tvrdé a měkké směsi.

Pirelli Tyre Press Office

Foto World Copyright: © Andrew Hone Photographer 2014

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.