OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

F1 MÍŘÍ DO ČÍNY SE STŘEDNĚ TVRDÝMI A MĚKKÝMI PNEUMATIKAMI: STEJNÁ VOLBA JAKO PRO ÚVODNÍ PODNIK SEZÓNY V AUSTRÁLII

PO MALAJSII, BUDE V CHLADNĚJŠÍCH PODMÍNKÁCH ŠANGHAJE STRATEGIE KLÍČOVÁ

PROMĚNLIVÉ POČASÍ A PLYNULE NAVAZUJÍCÍ ZATÁČKY SKVĚLE SEDÍ NEJUNIVERZÁLNĚJŠÍM PNEUMATIKÁM Z NABÍDKY PIRELLI

Velká cena Číny je proslulá tím, že v posledních letech přinesla několik vzrušujících závodů ovlivněných strategií zastávek v boxech. Rychlé zatáčky, hladký povrch a řada možností k předjíždění – středně tvrdé pneumatiky White a měkké pneumatiky Yellow by se měly hodit pro podmínky, které bývají obvykle mírné.

infografika

Největší výzva pro pneumatiky: V Číně jsou vozy zhruba 80 % kola v zatáčce, což znamená, že pneumatiky jsou prakticky nepřetržitě zatěžovány. Časté akcelerace ze zatáček nutí jezdce neustále bojovat s protáčením kol. Vozy v Číně obecně jedou se středním přítlakem, aby si uchovaly rychlost v zatáčkách i na rovinkách.

Chladné počasí může způsobit problémy s drolením pneumatik obou směsí, což urychluje opotřebení a degradaci, zejména u předních kol. Díky řadě rychlých zatáček – jako je první zatáčka, která tvoří téměř celý kruh – a intenzivnímu brzdění, které způsobují přenos hmotnosti na přední kola, je zatížení předních pneumatik enormní.

Středně tvrdá směs pneumatik White funguje v nízkém rozsahu teplot, měkká směs pneumatik Yellow je směs fungující ve vyšším rozsahu teplot. Tato dvojice směsí zaručuje efektivní fungování v širokém rozsahu podmínek: jeden z důvodů, proč se tak osvědčila.

Při průjezdu klopenou zatáčkou číslo 13 na vůz působí maximální přítlak a kontaktní plocha pneumatiky může být výrazně větší než u stojícího vozu.

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.