OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

foto: Jana Syručkováfoto: Andrea Zavadilováfoto: Andrea Zavadilováfoto: Jana Syručkováfoto: Petr Jansafoto: Miluše Žáčková

  • Posádka Ouředníček – Křípal testuje motto „Nikdy to nevzdám"

    40. ročník Rallye Dakar otestoval vytrvalost a bojovnost Tomáše Ouředníčka a Davida Křípala již několikrát. Ale sedmá etapa pro ně byla tou nejnáročnější. První část maratonské etapy je pořadateli právem označována jako největší výzva celé Rallye Dakar.

    14.1.2018 | Rubrika: Motorsport - Offroad a rally | Komentářů: 0

  • Macík v maratonské etapě zabojoval a vyplatilo se.

    Do sedmé etapy Rallye Dakar závodníci týmu Big Shock Racing vyjeli po dni volna vyspalí, odpočatí a vymydlení. A to se odrazilo i na jejich výkonech. Pilot žluté liazky Martin Macík, za navigace Františka Tomáška a se servisní podporou Michala Mrkvy, dokončil sobotní etapu na skvělém 5. místě a udržel si tak výbornou celkovou čtvrtou pozici. Také Jan Brabec na motorce opět zazářil, dojel pětatřicátý a před spaním si s kolegy stihl dát koncert Pala Habery. V Uyuni, cíli etapy, totiž bylo tentokrát vše jinak. Jezdci byli odděleni od svých týmů a opravy museli během noci řešit svépomocí. Spalo se hromadně, v kasárnách plných chrápajících soupeřů nebo ve stanu, pokud na vás nezbylo místo, případně nejste fanouškem pionýrských táborů. Ale před usnutím bylo v ubikacích pěkně veselo. Zejména v československé motorkářské sekci. 

    14.1.2018 | Rubrika: Motorsport - Offroad a rally | Komentářů: 0

  • Tatra i Tomeček jednoduše vynikající

    Poslední závodní etapa Africa Eco Race 2018 nebyla ani krátká, ani snadná. Vedla pískem, offroadovými úseky i dunami. Ale přece jen to byl závěr maratonského závodu, a to už se obvykle příliš nedivočí. Vždyť cíl už je tak blízko… Tomáš Tomeček ji s přehledem zvládl a vstoupí do dějin coby první pilot kamionu, který takový závod dojel až do cíle bez spolujezdce. A že to bude na stříbrné pozici, to by před závodem málokdo tipoval.

    14.1.2018 | Rubrika: Motorsport - Offroad a rally | Komentářů: 0

  • Martin Prokop na Dakaru stále fantasticky sedmý průběžně!

    Po dni volna v bolivijském La Paz se opět naplno roztočil závodní kolotoč letošního 40. ročníku slavné  Rally   Dakar.   Závodníky   čekala   první   maratonská   etapa,   tedy   dva   závodní   dny s přenocováním mimo týmové a servisní zázemí, kdy jsou odkázání jen sami na sebe a i nejnutnější servis svého závodního speciálu musí obstarat sami. Martin Prokop s Janem Tománkem zvládli 425 kilometrů měřeného úseku bez většího zaváhání a zejména bez poškození jejich Fordu Raptor F-150 a tak jim i před dlouhou nedělní etapou náleží sedmé místo v celkovém pořadí soutěže.

    14.1.2018 | Rubrika: Motorsport - Offroad a rally | Komentářů: 0

  • Ouředníček a Křípal po první část Rallye Dakar rozpačití

    První část 40. ročníku Rallye Dakar je u konce a dakarská karavana se přesunula do Bolívie, přesněji do jejího hlavního města, kterým je vysokohorské La Paz. 758 kilometrů šesté etapy mezi městy Arequipa a La Paz bylo rozděleno do dvou částí. První část se odehrávala stále ještě v Peru, zatímco druhá již na bolivijské půdě. Tomáš Ouředníček a David Křípal dorazili do cíle se smíšenými pocity: zatímco v první polovině dokázali vybojovat fantastický 24. nejrychlejší čas, druhá část přinesla problémy, a Tomáš s Davidem dojeli do cíle na 34. místě. V celkovém hodnocení jim nyní patří 41. příčka.

    13.1.2018 | Rubrika: Motorsport - Offroad a rally | Komentářů: 0

  • Den volna na Dakaru: velké prádlo a výšková nemoc

    V pátek se dakarská karavana na den zastavila. Na řadu přišel den volna, na který už se všichni závodníci po předchozích extrémních etapách upřímně těšili. Účastníci závodu překročili hranice z Peru do Bolívie a zároveň vystoupali vzhůru. La Paz, kde byl rozprostřen další bivak, totiž leží v nadmořské výšce kolem 3700 metrů. Pilot kamionu týmu Big Shock Racing Martin Macík, jeho navigátor František Tomášek ani kolega Jan Brabec ale problémy s aklimatizací nezaznamenali. Znovu se potvrdilo, že jejich soustředění v peruánských horách týden před Dakarem byl dobrý nápad. Zato zbytek týmu překonával malátnost, bolení hlavy a další nepříjemné stavy, které extrémní nadmořské výšky přinášejí.  Mechanikům proto trval servis o dvě hodiny déle, než jsou běžně zvyklí. Po jejich výkonu však jsou závodní stroje týmu Big Shock Racing opět jako nové.  

    13.1.2018 | Rubrika: Motorsport - Offroad a rally | Komentářů: 0

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.